12.02.2016

DostIuk; UnutuImayacak kadar güzeI ve sadece ender insanIar yaşanacak kadar özeIdir.

 
2015 yılının son günlerini, 2016 yılının ilk günlerini Almanya'da 5 yıl görev yaptığım Recklinghausen-Gelsenkirchen-Castrop bölgesindeki dostlarımla geçirmenin mutluluğunu yaşadım. Geride ne kadar güzel dostlar bırakarak döndüğümün farkına bu sefer vardım. Her gördüğüm dostumun kucak açması, geldiğimi duyanların telefon numaramı bularak beni aramaları ve ziyaretime
gelmeleri beni onura etti. Özellikle bölge dernek başkanlarıma, din görevlisi arkadaşlarıma, umreci ve hacılarıma, Suderwich teki cemaatıma ve gençlerime sonsuz şükranlarımı arz ediyorum..
Özellikle benim bu mutluluğu  yaşama vesile olan
Herten Hacı Bayram Camii dernek başkanı Ziya başkanıma TEŞEKKÜR etmek istiyorum...
DostIuk; UnutuImayacak kadar güzeI ve sadece ender insanIar yaşanacak kadar özeIdir.
 
















































 









 















 




 

1 yorum:

  1. kıymetli hocam.. ben de sizlerle tanışmanın mutluluğunu yaşadım... ziya abi yılların insanı olduğu için kime değer vereceğini iyi bilir... sizinle tanışmak bana onur verdi... Rabbim yardımcınız olsun... hakikaten iyi insanlar geride iyi izler bırakır.. işte siz buna bir isbatsınız.. Allah selamet ve sağlık versin. başarılar dilerim. Nevzat hoca. polatlı

    YanıtlaSil