31.05.2016

ÇANAKKALE GEÇİLMEZ.... vatan bölünmez...

Resimler devamda

BURSA - ÇANAKKALE GEZİMİZ.
Bursa-Çanakale gezimize Bursa'dan başladık .. Bursa'da gezimize yardımcı olan Niltur sahibi Erol Bodur kardeşime, ekibi rehber Orçun Sezer ve Ramiz kardeşlerime sonsuz şükranlarımı sunuyorum. Grubumuzla sabah namazını Ulu Camide kıldık ve namaz sonrası sunum yapıldı, kahvaltıya 700 yıllık Cumalıkızık köyüne gittik, sırasıyla Emir Sultan Hz. , Yeşil Cami ve Türbe, Osman Gazi Hz. ,
Orhan Gazi Hz. , Tophane den Bursa'yı seyir eyledik, saat kulesi ve topları gördük, İstiklal Şehitlerine ve bütün şehitlerimize toplu dualar ettik.. Çarşı gezisi ve öğle namazı Ulu Camii'de kıldıktan sonra öğle yemeğini 3000 yıllık Balibey Han da yedik ve Çanakkale yollarına düştük.. Akşam otelde konaklayıp yarın sabah kahvaltısından sonra şehitlerimizle buluşacağız inş.. Dostlarımıza dua eder , dua bekleriz.. Çanakkale şehitlerimizin huzurunda duasının yapılmasını istediğiniz hatim tesbihatlar varsa buradan bildirebilirsiniz..
Ulu camide 2012 yılı Almanya'dan hacım olan Mehmet Aydın ve Karabük'ten değerli abim Hslit Bostancı ile de görüşme fırsatımız oldu...Bursa gezimizi tamamlayarak Çanakkale yollarına düştük..

.. Rehberimiz Seyhan beye çok teşekkür ediyoruz.. Rehberimiz sayesinde Çanakkale'yi adım adım gezdik şehitlerimizi sanki yanımızda savaşıyorlarmış gibi yaşamaya çalıştık, bazı noktalarda toplu dualar yaptık. Maneviyat dolu güzel bir gezi oldu..

Katılan bütün dostlara teşekkür ediyorum.Cami derneği olarak yapmış olduğumuz gezimizde her yerde hizmeti elden bırakmayan dernek başkanım Hasan Pulatkan başkanıma, yolculuk boyu ikramlarda bulunan hayır ve ikram severlere de ayrıca teşekkür ediyorum..
Bir başka gezide buluşmak üzere......